آموزش اصول مشتری مداری

آموزش اصول مشتری مداری
ویژه

آموزش اصول مشتری مداری

خیلی خوشحالیم که میخواهید دوره آموزش اصول مشتری مداری  را تهیه کنید در این دوره درباره ی موارد مختلفی از جمله مشتری مداری چیست ؟ برخورد اولیه با مشتری ، اشتباهات متداول در مشتری مداری و ….  صحبت خواهیم کرد که به طور کل میتوان اینگونه بیان کرد که این شاخصه ها برای کلیه سایت ها با مدیریت محتواهای متفاوت کاربردی خواهد بود.

درس

  1. مشتری مداری از همان حرف‌هایی است که اکثر ما به صورت روزمره در کلام خود از آنها بهره می بریم و مثلاً می گویم که فلان شرکت مشتری مدار هست و فلان شرکت مشتری مدار نیست!
  2. برخورد اولیه با مشتری

    یکی از مهم‌ترین اصول در مشتری مداری، برخورد اولیه است. ماهیت ذهن ما به گونه‌ای است که برخورد اولیه در آن اثرات بسیار زیادی دارد و این بسیار مهم است که در اولین ارتباط شما چطور با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنید؟
  3. مشتری مداری قبل از کیفیت معنی ندارد!

    نکته بسیار مهمی که باید در مورد مشتری مداری بدانیم این است که، اگر محصول یا خدمات ما کیفیت مطلوبی نداشته باشد اصلاً مشتری مداری معنا ندارد و در این صورت مفهوم آن فقط و فقط چاپلوسی خواهد بود
  4. تکنیک کلیدی مشتری مداری

    یک مشتری مداری حرفه‌ای یعنی این که بتوانیم دلچسب، لذت بخش و مطابق میل مشتری‌مان باشیم! درست مثل یک چای خوش طعم در خنکای ییلاق‌های گیلان!
  5. مختصر صحبت کنید ، نه خشن !

    هیچ اهمیتی ندارد که متن گفتگوی شما تا چه اندازه جالب است، بیستر کاربران ایمیل‌های طولانی را نخوانده رها می‌کنند. اگر حجم نوشته در ایمیل زیاد باشد، مطمئن باشید که اصلاً خوانده نخواهد شد.
  6. یک راهنمای پشتیبانی ایجاد کنید

    یک فایل درست کنید و موضوعاتی که فکر می‌کنید احتیاج به راهنمایی دارند را در آن بنویسید. سپس، این فایل را در اختیار اعضای تیم پشتیبانی قرار دهید.
  7. اشتباهات خود را بپذیرید

    تصور کنید یک مشکل جزئی، به تنظیمات کاربر صدمه رسانده یا سایت شما به دلیل مشکلاتی در دسترس نیست. در چنین شرایطی، سعی کنید مسئله را برای کاربر باز نکنید. تشریح اطلاعات فنی هیچ کمکی به کاربر نخواهد کرد.

مدرسان