آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به اصطلاح استفاده از مدیا های جدید دردنیای تجارت منصوب میشود که این نوع از بازاریابی تاحد زیادی متکی به شبکه اینترنت می باشد و عنوان دیجیتال مارکتینگ را از آن خود کرده است. در واقع می توان گفت به کلیه اقداماتی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و آنالیز رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.

درس

  1. تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی در کسب‌ و‌کار

    بازاریابی شبکه های اجتماعی در‌زمینه‌ی کسب‌و‌کارها، در هر‌اندازه‌ای، روشی قدرتمند برای رسیدن به مخاطبان و مشتریان محسوب می‌شود.
  2. چرا باید در توییتر سرمایه گذاری کنیم؟

    روزانه به تعداد کاربران توییتر افزوده میشود و پیش‌بینی میشود که انگیزه و دلیل آنها از عضویت در این رسانه، آسان، مختصر و سریع بودن آن باشد.
  3. اهمیت حضور متخصصان آگاه به تکنولوژی در لینکدین

    به عنوان یک بازاریاب B۲B شما باید حرفه ای ها را هدف قرار دهید و لینکدین شامل میلیون ها نفر از این افراد است.
  4. تبلیغات در گوگل SEM

    تبلیغات در جستجوگر گوگل یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا همان PPC می باشد.
  5. ایمیل مارکتینگ

    تبلیغات از طریق ایمیل از قدیمی ترین روش های دیجیتال مارکتینگ به شمار میرود. اما از لحظه پیدایش ایمیل مارکتینگ در دنیای تبلیغات اینترنتی با پستی و بلندی های زیادی مواجه شده است.

مدرسان