جامع ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام

اینستاگرام پر مخاطب ترین رسانه اجتماعی در دنیاست که بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. روزانه میلیونها کاربر از این رسانه اجتماعی بازدید و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای خود را می پردازند. بنابراین با توجه به پتانسیل بالای این رسانه ، می توان از آن برای اهداف بازاریابی محصولات ویا خدمات استفاده کرد. همانند هر رسانه دیگری ، بازاریابی در اینستاگرام هم اصول خاص خود را دارد. با ما همراه باشید تا با این اصول آشنا شوید .

درس

  1. اصول پست گذاشتن در اینستاگرام

    برای پست گذاشتن در اینستاگرام باید به نکاتی توجه کنید از جمله ...
  2. استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

     سعی کنید برای تولید محتوا در اینستاگرام، یک استراتژی مناسب در نظر بگیرید.
  3. استفاده از استوری اینستاگرام

    در اینستاگرام قابلیتی با نام استوری ( Story ) وجود دارد که میتوانیم عکس، متن و یا ویدیویی را در آن قرار دهیم.
  4. استفاده از IGTV اینستاگرام

    قبلا برای قرار دادن ویدیو محدودیت زمانی وجود داشت، یعنی حداکثر میتوانستید ویدیوهای یک دقیقه ای در اینستاگرام قرار دهید اما...
  5. گیمیفیکیشن در اینستاگرام

     گیمیفیکیشن یا بازی سازی، به زبان ساده یعنی استفاده از قواعد و عناصر بازی در فضای غیر بازی. به عنوان مثال، شما برای پرواز از یک آژانس پرواز بلیطی تهیه میکنید.
  6. استفاده از اینفلوئنسرها در اینستاگرام

     اینفلوئنسر، به فرد شناخته شده و تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی گفته میشود.

مدرسان