آرشیو درس

  1.   اگر کاربر قدیمی هستید با وارد کردن یوزر و پسورد وارد پنل ممبر و فالور میشوید و در غیر اینصورت هم با زدن گزینه ثبت نام انلاین به مرحله بعد ثبت نام در پنل شبکه های اجتماعی لاین استور منتقل میشید     مشخصات رو طبق فیلد ها وارد میکنیم . و گزینه من […]
  2. پنل کاربر – پنل همکار – پنل نماینده پنل کاربر : استفاده از پنل کاربر رایگان هست و قیمت های ثبت سفارش در آن قیمت پایه هست برای ثبت سفارشات موردی مناسب میباشد . پنل همکار : در پنل همکار قیمت ها کم میشود و برای کسانیکه میخواهند از طریق بازاریابی و ثبت سفارش دستی برای کاربران […]
  3. افزایش مشتریان

    ۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار شما بازار فروش و روش های افزایش مشتری به سرعت در حال تغییرند.با یک چشم بهم زدن رقبای جدید از راه میرسند، محصولاتی مشابه محصول شما به بازار راه پیدا میکنند، و رقابت اساسی شکل میگیرد. اینکه چه قدر در بازار کارتان تجربه دارید و چه […]
  4. ارتباط مداوم با مشتریان

    Gordon آنچه را که ۱۱ عنصر بازاریابی ارتباط (که تا اندازه ای بعنوان جایگزین چهار عنصر سنتی بازاریابی عمل می کند) نامگذاری کرد ،بدین صورت است: ۱    مشتری ۲    طبقات ۳   توانایی ها ۴    هزینه،سودبخشی و ارزش ۵    کنترل تماس ،برحسب پروسه ی نقدی ۶    همکاری و یکپارچه سازی ۷    سازگاری ۸    ارتباطات،تعاملات و جایگاه […]
  5. تعامل با مشتریان

    نحوه تعامل با مشتریان را در خود بهتر کنید به جرئت می توان گفت که تعامل با مشتریان و خصوصا رضایت مشتری ، کلیدی ترین عامل موفقیت هر کسب و کار است به طوری که شرکت های موفق دنیا اعتقاد دارند که «مشتری پادشاه است». بنابراین اگر کارمندان شما دارای مهارت های موردنیاز باشند پس […]
  6. ثبت سفارش

    بعد از ورود به پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن لاین استور می توانید از قسمت سرویس ها و سفارشات افزایش آمار، ثبت سفارش و ثبت سفارش جدید مطابق نیاز خود یا مشتری هایتان سفارشات را ثبت کنید. توضیحاتی از سفارشات پنل : فالوور نیمه فعال ایرانی اینستاگرام سرویس هوشمند فالوور اینستاگرام فالوور نیمه فعال […]
  7. انجمن یا تالار گفتگو روش موفق بازاریابی مجازی یا اینترنتی در کنار بازاریابی ایمیل ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، آمیخته بازاریابی ، بازاریابی درونی , محتوایی  و… راه بسیار مناسبی به جهت رونق کسب و کار شما در فضای  پر مخاطب اینترنت و سایت سازمان شما می باشد. هیچ راه واقعی و عملی برای مقایسه این متد ها وجود ندارد, زیرا […]
  8. با دوستان، خانواده و مشتریان قبلی‌تان تماس بگیرید تا ببینید آیا کسانی را می‌شناسند که به کالا یا خدمات شما نیاز داشته باشند. معامله را با پیشنهاد مشوق‌هایی به خاطر داشتن معرف، شیرین‌تر کنید.
  9. نقش شبکه های اجتماعی در کسب و کار این روزها شاهد حضور جمع وسیعی از کاربران گوشی های هوشمند در شبکه های اجتماعی هستیم. این امر تا جایی پیش رفته است که بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها با استفاده از حضور گسترده کاربران، سعی در معرفی محصولات و خدمات خود دارند. اخیرا […]
  10. ۱۰ نکته شگفت انگیز از تاثیر تبلیغات پیامکی بر کسب وکار شما شاید شما ندانید، اما ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، همچنان یکی از موثرترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات در جهان به حساب می‌آید. درست است که شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان روزبه‌روز بیشتر از سر و کول ما بالا می‌روند، اما با این وجود […]