آرشیو درس

  1. چگونه محتوای مقالات خود را برای سئو بهینه کنیم؟

    بهینه‌سازی موتور جستجو یک امر مهم برای بازاریابان است. وقتی شما صفحات سایتتان را که شامل مقالات و پست‌ها است را بهینه می‌کنید درواقع سایت خود را بیشتر مورد بازدید کاربرانی قرار می‌دهید که به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا برند شما در گوگل هستند؛ اما بهینه‌سازی با توجه به آپدیت‌های الگوریتم گوگل، می‌تواند یک تکنیک هوشمندانه باشد.
  2. چگونه یک متن خوب بنویسیم

    چگونه یک متن خوب بنویسیم پیش از هر چیزی باید منظور خود را به‌طور واضح، شفاف، مختصر و حرفه‌ای بیان کنید. در نگارش یک متن نیازی به در نظر گرفتن حرکات دست و صورت که معمولا در مکالمات رودررو رعایت می‌شوند نیست. ترکیب کردن جمله‌ها: سعی کنید در هر جمله یک موضوع را مطرح کنید و […]
  3. تکنیک های انتخاب عناوین جذاب و مناسب برای مطلب

    اگر شما از یک کارشناس محتوا سوال کنید که چه عاملی در تولید محتوا و مبحث آموزش سئو بسیار با اهمیت می باشد و باعث موفقیت یا شکست یک مقاله است، به شما خواهد گفت که عنوان محتوا نقشی اساسی در این زمینه خواهد داشت.
  4. تکنیک های تهیه تصاویر مناسب و بهینه برای محتوا

    نام فایل تصاویر کمک زیادی به موتورهای جستجو در شناسایی و درک موضوع آنها میکند. برای بهینه سازی تصاویر بهتر است که نام آنها را متناسب با موضوع عکس انتخاب کرده و در نام گذاری از خط تیره ( – ) بجای خط زیر ( _ ) استفاده کنید.
  5. روش های تولید محتوای جذاب

    یکی از دلایلی که یک محتوا حالا از هر نوعی مثل فیلم ، متن ، سخنرانی و… کسل کننده و یکنواخت می شود، تکرار یک سری کلیشه های خاص در محتوا است
  6. تولید محتوا یکی از کلیدی ترین ابزارهای ایجاد اعتماد و نشان دادن تخصص و یا حتی نشان دادن قابلیت های محصولات شما می باشد، در ۹۰% موارد افراد از روی محتوایی که شما در وب سایت خود منتشر می کنید روی شما قضاوت خواهند کرد و سپس تصمیم می گیرند که به شما اعتماد کنند یا خیر
  7. اشتباهات خود را بپذیرید

    تصور کنید یک مشکل جزئی، به تنظیمات کاربر صدمه رسانده یا سایت شما به دلیل مشکلاتی در دسترس نیست. در چنین شرایطی، سعی کنید مسئله را برای کاربر باز نکنید. تشریح اطلاعات فنی هیچ کمکی به کاربر نخواهد کرد.
  8. یک راهنمای پشتیبانی ایجاد کنید

    یک فایل درست کنید و موضوعاتی که فکر می‌کنید احتیاج به راهنمایی دارند را در آن بنویسید. سپس، این فایل را در اختیار اعضای تیم پشتیبانی قرار دهید.
  9. مختصر صحبت کنید ، نه خشن !

    هیچ اهمیتی ندارد که متن گفتگوی شما تا چه اندازه جالب است، بیستر کاربران ایمیل‌های طولانی را نخوانده رها می‌کنند. اگر حجم نوشته در ایمیل زیاد باشد، مطمئن باشید که اصلاً خوانده نخواهد شد.
  10. تکنیک کلیدی مشتری مداری

    یک مشتری مداری حرفه‌ای یعنی این که بتوانیم دلچسب، لذت بخش و مطابق میل مشتری‌مان باشیم! درست مثل یک چای خوش طعم در خنکای ییلاق‌های گیلان!